30 Temmuz 2012 Pazartesi

FRIENDS-Canal Bistro-Whole Foods

cumartesi Dan in arkadaslari Barry,Allen ve allen in taiwan dan gelen kiz arkadasi Hanny ile bulusup Canal Bistro adli restauranta gittik .



menusunde turkish beer  vardi sordular ne gibi ozelligi var diye ama bildigim kadari ile turkiyeye ozel bira yoktu sonradan siseye baktigimizda yunanistandan geldigini gorduk.ayni sekilde turkish coffee,baklava, cacik belki daha fazla sey dikkat etmedim ama hepsi maalesef ki yunan yemegi olarak geciyor .burdaki ozel greek restorantlarinin cogunda bunlari buluyorsunuz.hatta bugun aldigim yogurt yunan yogurduydu  belki tadi yakindir dedim fena degildi.
bu amcada guzel hos sarkilar soyluyordu.
hanny(taiwandan geldi annesinin haberi yokmus sevgilisinin yanina geldiginden ve gordugu her taiwanli ile foto cektiriyormus annesine gostermek icin)

 bugun Dan in  arkadaslari Wendy ve Debbie ile Whole Foods market te bulustuk.burasi kaliteli bir market hemen hemen hersey organik (benim aradigim sey) oldugu fiyatin biraz farklii oldugu bir market .organik yunan yogurdunu ve bizimkilere benzer beyaz peyniri buradan aldim.bunun yaninda bulgur gordum        " anne getirmene gerek yook yani:)" cok guzel koy ekmekleri, gun kayisi kurusu buldum,daha detayli inceleyince tanidik cok sey bulucam gibi.yine cekerim foto.

wendy and debbie (cok sevimli ,kibar,cool bayanlardi)

acik bufe yemek

sebze bolumu

organik sabunlar


dogranmis yemeye hazir meyveler sebzeler 



bu Tomatillo adinda domates turu.bizde yenilerde piyasaya cikan Altin cilege benzettim.


starfruit denilen ilginc bi meyve




bir suru peynir cesidi var

2 yorum:

  1. Wholefoods bluberries mutlaka al cok saglikli , direncin saglikli bir bebek olarak dogmasinda son aylarda yedigim wholefoods meyvelerinin cok katkisi oldugunu dusunuyorum birde ictigim guzel horizon organik vanilya ve cikolata sutler:)) yarasin Nil hanima

    YanıtlaSil
  2. Bluberries uncle mike dan da duydum cok yararli oldugunu torununa cok yedirdiklerini soyledi.yedim cok guseldi fazlaca yicem ok canim.

    YanıtlaSil