24 Temmuz 2012 Salı

uncle MIKE- FAMILY -BROWNSBURG

23/07/12
 bugun uncle mike  a yemege gittik 25 dakika uzaklikta evi guzel bir ciftlik tarzi sakin bir semt.kopisleri Macy ve Daphne ile karsiladi bizi .tabi ben theoyu cok ozledigim icin once kopislerin ustune atladim onlarla oynastim.Daphne kucuk daha 8 aylik macy 5 yasinda. cok tatlilar defney cok kiskaniyor macy yi sevince beni sev beni sev.
mike kanada dan tutup dondurucu ile buraya getirdigi baliklardan pisirdi ,mangalda sebze ve misir(tabi buradaki misir biraz daha tatli ve cok yumusak),guzel bi meyve salatasi.
macy

mezarligin uzerindeki kopek melek

mike  evi

uncle mike


balik

mangalda sebze



daphne

bahcesi buyuk ve genis bahcede bir mezarlik vardi  ve olen diger iki kopeginin  yattigini soledi:(      macy nin birlikte buyudugu kopekmis olenlerden biri ve gomdukten sonra gelip macy mezarligin uzerinde gidip yatiyormus.

30/07/2012  Pazar

Bugun Dan in ailesi benim icin bir araya geldi annesi ve kiz kardesi bir saatlik uzakliktan geldiler uncle Mike ta bulustuk .Mike yine guzel ,nefis ,kimisi benim icin ilginc yiyecekler hazirladi.cok sevimli tatli insanlardi .annesi ,kizkardesi ve onun kucuk kizi ile tanistim ,bide Mike in torunu Nathan ile. Daphne ve Macy zaten biliyorsunuz.gorunce yine ustlerine atladim onlarda beni taniyor artik.


kiz kardes Brooke ve kizi Allie
 anne getirdigim hediyeyi denerken
anne Deb


Nathan kopislerle oynarken


mike  yine mangalin basina gecti ,ocagi kullanmak yerine genelde mangali kullaniyor.mangalda sebze pisirmisti gecen seferde,bu sefer ananas ve patates pisirdi.ananasi pismis olarak ilk defa yedim guzeldi.yaptigi patateste guzeldi.hersey guzeldi onlara tesekkur ediyorum geldikleri icin.

mangal hazirligi

tavuk ve patates

meyve ve sebze salatasi sosu ile
 masamizi  hazirliyoruz.ve menu...
mangalda ananas

mangalda patates

biraz yanik tavuk
 vee yemekler hazir aile bir arada yemek zamani .tesekkurler herkese .thank you for coming.
 cok guzel bir hamburger
hamburger
 yemek sonrasi tatli olarak ise buzlu dondurma vardi.
buzlu dondurma
hediye bana :)























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder