24 Temmuz 2012 Salı

INDIANAPOLIS-BROADRIPPLE FARMER MARKET


3-5 domates




saticilarin kopisler icin koydugu kaplar
kabak gibi adi   zucchini  (alip pisirdik guzeldi)





pazarda gordugum cocugu ve esyalari tasimak icin sepet
Bugun farmer markete gittik.burasi insanlarin evinin bahcesinde yada kucuk cifliklerinde Yetistirdikleri urunleri yada ev yapimi seyleri (recel bal kek )getirdikleri yada orada yapip sattiklari bir market.oyle stantlarda cok fazla seyler oldugunu sanmayin o hafta bahcesinden ne urun aldiysa .belki3-5 domates.biraz fasulye .misir ,bahcesindeki cicek. Birde tabi AMİSH ler var burda teknolojiden uzak yasayan ve reddeden elektrik ,telefon bile kullanmayan bi topluluk .fotograf cekilmesine bile karsilar izin vermiyorlar,bende tabi cekemedim ama denicem.onlarda ayni sekilde urunlerini getirip satiyorlar tabi bundan dolayi hersey organic. En cok dikkatimi ceken bir kopis dost sahibi oldugum icin olsa gerek kopisler.tabi bide bebisli kopisli aileler artik.pazara insanlar kopisleri ile geliyor ve bir suru kopis vardi sahibi ile pazara gelen.ve saticilar stantlarinin onune kopisler icin su koymuslardi.insanlar icin kopislerin pazarda gezmesi hicbir sekilde sorun degildi.tabiii tasmasiz degildi hicbiri,tasmali olmalari gerek.imrenerek ve uzulerek baktim niye bizde insanlar kopisleri bu kadar disliyor diye.sevimli guzel bi pazardi herseyin dogal oldugunu bilmek guzeldi.

13/08/2012
 farmer markete tekrar gittim yeni fotolar ekledim.amish leri cekememistim caktirmadan cektim sadece kocasi vardi ama.bidahaki sefere karisini ve cocuklarini cekmeye calisirim cunku yoresel kiyafetlerini gormenizi isterim.

caktirmadan foto bu kadar oluyo.izin vermiyorlar cektirmenize.


bu iki adamda cocuklara sarki soyleyip para kazaniyorlardi.


ev yapimi pi -turta.lezizdi kucukten aldim.

Blueberry
Dennisi sevmeye calisan kucuk kiz


acilan stantta kopekleri sahiplendiriyorlardi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder