30 Temmuz 2012 Pazartesi

Human Society-Barinak

bugun size cumartesi gittigimiz Human Society (anlami bu olmasada bizim hayvan barinagimiz) den bahsedicem.tabii bizim hayvan barinaklarinin yaninda 5 yildizli pet bakim evi ,oteli gibi bisey kalir. buraya insanlar bakamadiklari  hayvanlarini getiriyorlar ..yada burada sokakta kedi,kopek goremezsiniz .varsada gorevliler alip buraya getirip bakimi ile hastaligi ile ilgileniyorlar eger bulabilirse sahiplendiriliyorlar bunun icin internet siteleri var linkini koydum nasil calistiklarini gormeniz icin

http://indyhumane.org/index.php/find_pet/dogs/adoptable_dogs

gelip gonullu olabiliyorsunuz bos zamanlarinizda gelip kopek ve kedilerin bakim temizligi ile ilgilenebiliyorsunuz.bir tane kopegin kapisinda   " benim gezip dolasmaya ihtiyacim var benimle dolasirmisiniz"    diyordu.. birtanesinin kapisinda para kutusu vardi   " bir hastaligi oldugu icin tedaviye ve extra masrafa ihtiyaci oldugunu"    yaziyordu.birtanesinde  "battaniyeye ihtiyacim var"  diyordu.
insanlar cocuklarini getirip ozellikle yavru kopeklerle oynatip hayvan sevgisini almalarini sagliyorlardi,disarida bir petshop vardi hayvanlara yemek ,oyuncak ihtiyaci olan herhangi seyleri alip verebiliyorsunuz.cok fazla fotograf iceride cekemedim cunku ilk cektim fotografi kadin yasak oldugunu,en sonki fotografi silmemizi istedi.Dan in sildigini sanmistim silmemis tek foto iceriden. gayet temizlerdi yasadiklari yer.



kucuk ama enazindan temiz yemek kabi su kabi yatagi

burasida parki kopeklerinizi getirip oynatabiliyorsunuz egitim verebiliyorsunuz.
yada oradaki kopekleri gezdirebiliyorsunuz

eger bir sure nekadar oldugunu tam olarak bilemiyorum eger sahiplendirilme olayi gerceklesmez ise yeni kopeklere yer acmak icin uyutuluyorlarmis :) bu cok uzdu beni ,turkiyedede yeni gelecek hayvan yasasinda da boyle bir madde oldugunu duydum ve gercekten insanlik disi olarak buluyorum ,keske bizdede boyle hatta bundan daha iyi yerler yapilsada yardim etmek isteyen insanlar gidip yardim etse.dostlarimiza iyi bakilsa en azindan karsiliksiz sevgilerine bu sekilde karsilik versek .benim dusuncemle enazindan insanlar gibi, ettiginiz yardimin arkasindan arkanizdan kazik yemezsiniz.

birde buradaki bircok parkta goreceginiz kopeginizin kakasi icin poset ve hemen altinda cop kovasi..ve burada genelde kopekler ozel kopek parklarinin disinda tasmasiz gezdirilmiyor.


baska birgun gittigim kopek parki,kopeklerinizle oyun oynayabiliyorsunuz,onlar sosyallesiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder