25 Temmuz 2012 Çarşamba

MARSHALLS-HALLMARK-TARGET

Bugun eve yuruyus mesafesindeki alisveris merkezine gittim.ilk girdigim magaza Hallmark ti. Burada hediyelik esyalar ozellikle kartlar var.yani yilbasi ,dogum gunu , Tebrik kartlari akliniza gelebilecek hersey icin ve herkes icin ayri ayri kartlarin oldugu bir magaza.bu magaza burada cok tutuluyor cunku amerikada insanlar hala birbirlerine kart yazip veriyorlar ,hediye ediyorlar.albumler ,hediye paketleri,parti malzemeleri cocuklar icin kitaplar ve daha birsuru sey var.girip bayagi zaman harcayacaginiz kadar guzel ilginc bir magaza.








Hallmark tan aldigim foto album


 İkinci magaza Marshalls ti. Buraya tesadufen girdim,ama fiyatlari cok uygundu cok begendim.burada herseyi bulabiliyorsunuz kiyafet ,ayakkabi,canta ev dekorasyonu... Tabi eski sezon urunleri oldugu icin uygun fiyattalar.burda bayagi zaman gecirdim 2saat felan kaldim galiba ,hala detayli gezemedigim stantlar vardi bi daha gidicem .


               


                                     Target ten aldiklarim
(  polar battaniye11.99$  )
( penye gibi kumas pattaniye 11.99$)



                                             Marshalls tan aldiklarim

okuma kitabi(3$)



muzikli ayicik(7 $)

penye battaniye(7.99$)

onceki gunlerde gittigim diger bi magaza TARGET .burasi da yine herseyi bulabileceginiz uygun fiyattaki bir magaza.indirimdeki urunler komik fiatta satiliyor.bu magazada kiyafet anlaminda cok ii markalar yoktu ama yinede iyi dolasirsaniz ilgi alanim bebe kismi oldugu icin orada guzel seyler bulabilirsiniz.aradigim markalar vardi bebekler icin.ama cok cesit yoktu.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder