25 Temmuz 2012 Çarşamba

LAUNDRY DAY

Bugun camasir gunumuzdu ve evin karsisindaki laundry (camasirhaneye) gittik.burada insanlar kendi evleri degilse cok fazla evde camasir makinesi olmuyor onun yerine camasirhanelere gidip orada ucret karsiligi yikiyorlar.ve kurutma makinelerinde camasirlarini kurutup geliyorlar.bizdeki gibi ole as sonra geri topla olayi yok yani.bizde oyle yaptik. 


 adim adim anlatmaya calisayim.bu gordugunuz makinelerde yikama islemini yapiyorsunuz.



icine direk olarak deterjani koyup kiyafetlerinizi koyuyorsunuz.sonra bu kisimlara ceyrek (0.25) quarter dolardan 5 tane yerlestiriyorsunuz. 1.25$ bir yikama



parayi koydugunuz kismi ittirip makineyi calistiryorsunuz.yaklasik 30 dakika sonra yikama islemi tamam.sonra kurutma makinelerine koyup 40 dakika sonra camasirlariniz firindan cikmis gibi sicacik.tabi kurutma icinde  1.25$ koyuyorsunuz.islem 

kurutma makinesi

 kurutma makinesinin icine koydugumuz islak mendil gibi   yumusatici

kurutma islemi bittikten sonra yunlu camasirimiz olmamasina ragmen filtresinde bayagi yun yumakciklari cikmasi gercekten sasirtti.tabi herkesin dusundugu baskasinin kullandigi makinede yikamak ne kadar hos evet aynisi bende dusundum ama naparsiniz sartlar boyle:)

tabi bekleme surelerinde hemen arkasindaki havuzun kenarinda oturdum  Dan havuza girdi .mayomu getirmedigim icin daha dogrusu artik olmayacagi icin getirmedigimden dolayi ben bekledim .zaten suan icin hijyenik midir diye dusundum girmemeyi tercih ettim.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder